Preduzetnici iz Banjaluke imaju priliku da unaprijede svoje digitalne vještine kroz besplatne edukacije i mentorski program iz oblasti e-commerce-a i digitalnog marketinga u okviru projekta "E-commerce edukacija za vlasnike malih preduzeća".
Ova inicijativa, podržana kroz BOLD program, koji finansira Ambasada SAD-a.
"Cilj projekta je pružanje obuke iz oblasti digitalnog marketinga, sa posebnim fokusom na oglašavanje na platformama kao što su Facebook, Instagram i Google. Polaznici će naučiti kako da kreiraju efikasne oglase, pravilno targetiraju ciljanu publiku i koriste napredne opcije za optimizaciju kampanja. Pored toga, poseban dio obuke biće posvećen kreiranju prodajnog sadržaja te optimizaciji profila na Facebook i Instagramu, kao i Google biznis platformi", objasnili su iz Gradske uprave.
Projekat je, kako kažu, namijenjen vlasnicima malih preduzeća koji nemaju veb sajt i koji se za onlajn prodaju oslanjaju na socijal medije kanale kao što su Facebook stranica, Instagram i Google biznis profil.
"Edukacije će se odvijati kroz seriju interaktivnih radionica. Polaznici će učestvovati u praktičnim sesijama gdje će, uz pomoć stručnjaka, kreirati sopstvene digital marketing kampanje. Edukacija će ukupno trajati 20 časova i biće podijeljena u nekoliko radionica tokom novembra i decembra", kazali su oni.
Po završetku obuke, kako ističu, učesnici edukacije će imati kontinuiranu online podršku i mentorstvo u trajanju od šest mjeseci.
"Prijave su otvorene za sve vlasnike malih preduzeća od 18 do 55 godina iz Banjaluke, Sarajeva i okolnih mjesta. Svi zainteresovani mogu da se prijave putem onlajn formulara. Broj mesta je ograničen, a krajnji rok za prijavu je 31. oktobar", zaključili su oni.